Support & Hotline

Få Support og hjælp til reklamation - find din producent herunder.

En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og support til dig som slutbruger. Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning direkte hos producentens teknisk kyndige supportere og samtidig vil problemet ofte kunne løses langt hurtigere. 

Herunder finder du en oversigt over kontaktmulighederne for den enkelte producent. Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden beder vi dig skrive til vores support

Acer

Se Acer seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/support
 
Teknisk support: 33 70 20 70
Uden for garanti afdeling: 9013 8800
http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/service-contact

RMA

For håndtering og oprettelse af Acer garanti benyt.
https://dealercare.acer-euro.com/dealercare/
 
I tilfælde af problemer kan Acer kontaktes på 33 70 20 70
 
DOA: 7 dage fra sidste salgs dato.
I tilfælde af DOA kontakt Acer support eller sender en e-mail til acer.denmark@acer.com
 
Garanti betingelser m.v. findes på www.acer.dk
Garanti ved forbrugerkøb (BtC): 1 års garanti 1 års reklamationsret
Garanti ved handelskøb (BtB): 1 års garanti
Batterier ½ år og Projektor lamper 90 dage.

Apple

Apple yder 90 dages telefon support på de fleste af deres produkter.
90 dages telefon support 80 24 96 25


 

Asus

Se Asus seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.asus.com/dk/support/

Teknisk support: 38 32 29 43


RMA

For håndtering og oprettelse af Asus garanti benyt
http://rma.asus.de/pick_eu/dk/
 
I tilfælde af problemer kan Asus kontaktes på 38 32 29 43.
 
ASUS skal kontaktes direkte for forespørgseler til reklamation.
 
Vurderes problemet godkendt til en reklamation, resultater dette i et sags nummer der giver adgang til ASUS pickup skema for reparation og ombytninger.
Du udfylder den relaterende produktside formularer (det er vigtigt, at du vælger hvorvidt det er en Notebook, en Eee eller en anden vare).
Formularen afsluttes og kunden modtagere et ASUS RMA nummer og mere information omkring afhentnings processen.
ASUS sender et fragtlabel, til indsendelse af produktet.
 

Dell

Se Dell seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.dell.com/support/home/dk/da/dkbsdt1/?c=dk&l=da&s=bsd&~ck=mn
Teknisk support: 32 87 56 07

RMA

For håndtering og oprettelse af Dell garanti
Kontakte Dell 32 87 56 07

Har du dit service tag, så benyt formularen så bliver du videre sendt til den rigtige afdeling.
http://www.dell.com/support/incidents/dk/da/dkdhs1/Phone/Phonetagentry

HP

Se HP´s seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer.
https://www.hpe.com/dk/en/home.html#

Teknisk support: 80 40 01 17


RMA

HP håndterer consumer- og commercialprodukter (privat og erhverv) forskelligt.
Er du i tvivl om dit produkt er et Consumer eller Commercial kan HP´s afdelinger kontaktes her:
http://welcome.hp.com/country/dk/da/contact/phone_assist.html

For håndtering og oprettelse af HP garanti benyt.
http://www8.hp.com/dk/da/contact-hp/support.html
For teknisk support: 80 40 01 17

Er varen over 12 måneder, udfyld følgende document http://www.dcs.dk/links/hp2ndyear.doc
Indsendes sammen med fakturakopi til EMEA_DK_SERVICEPOINT@hpservice.support.hp.com

For DOA kontakt HP på 35 15 80 58

Lenovo

Se Lenovo seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.lenovo.com/dk/da/

Teknisk support: 89 88 15 36
E-mail: service_dk@lenovo.com

Teknisk support angående Think-produkter: 70105150

Følgende kan kontaktes for service til Lenovo Think-produkter:
Mayday it-service: Tlf. 70232525
Infocare: Tlf. 70124400
Service Gruppen: Tlf. 46570333
Lenovo Helpdesk: . 70105150


RMA

For håndtering og oprettelse af Lenovo garanti.
Kontakt Medion på telefon 89 88 15 36 eller på e-mail service_dk@lenovo.com
 
DOA: 14 dage fra sidste salgs dato.
I tilfælde af DOA kontakt Medion support eller send en e-mail til: service_dk@lenovo.com
 
For håndtering og oprettelse af Think-produkt Garanti.
Kontakt Helpdisk på Telefon: 89 88 15 36
Alternativt benyt reklamationsportalen: http://www.managedtechnicalsupportaccess.com/mtsarva/lenovo.html
 
DOA: 6 dage fra sidste salgs dato.
Hvis sagen godkendes som DOA, modtages der et gyldigt DOA nr. samt DOA dokument. Hvis der ikke bliver udleveret et DOA dokument er sagen ikke godkendt.
 

MSI

Se MSI seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://eu.msi.com/support


RMA

For håndtering og oprettelse af MSI garanti benyt.
msi-service@letmerepair.se
 
Efter fremsendelse af fejlmelding følger videre procedure.
 

Samsung

Se Samsung seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.samsung.com/dk/support/category/pcperipheralsprinter/pcmonitor/lcdled

Teknisk Support: 70 70 19 70


RMA

For håndtering og oprettelse af Samsung garanti benyt
http://service.infocareworkshop.com/infocare/da-dk


I tilfælde af problemer kan Infocare kontaktes på 70 80 67 00