Support & Hotline


Få Support og hjælp til reklamation - find din producent herunder.

En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og support til dig som slutbruger. Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning direkte hos producentens teknisk kyndige supportere.

Herunder finder du en oversigt over kontaktmulighederne for den enkelte producent. Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for vejledning. Skriv til vores kundeservice Klik på et af bogstaverne herunder i alfabetet så finder du let den rigtige producent.

#  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

#


3Com

Dansk telefonsupport: 43 48 02 41


A


Acer

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Acer support på tlf. 33 70 20 70 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Adaptec

Der tilbydes desværre ingen telefonsupport i Danmark, men Adaptec’s support i U.K. kan kontaktes på +44 12768 54544 – alternativt kan du søge hjælp på www.adaptec.com.

Adobe

Skulle du have behov for support i forbindelse med dit Adobe produkt kan du kontakte Adobe Danmark på tlf. 38 32 29 14

APC

Såfremt du oplever udfordringer med dit APC produkt kan du kontakte deres danske support på tlf. 80 88 49 53

Apple

Du kan kontakte Apples danske support på tlf. 70 10 20 07. Her kan du også fejlmelde dit Apple produkt, hvorefter reklamationen udføres direkte hos Apple.

Archos

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Archos support på tlf. 35 25 65 67 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

ASUS

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte ASUS support på tlf. 38 32 29 43 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Axis Communications

Der tilbydes telefonsupport hos Axis i Sverige - +46 46 272 1606.


B

Belkin

Du kan opnå telefonisk spport samt direkte fejlmelding hos Belkinpå tlf. 70 12 24 03.

BenQ

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 82 33 27 19. Du kan desuden fejlmelde dit BenQ produkt direkte via følgende link: http://www.benq.dk/support/contact/index.cfm?region=50&query=3

Brother

Der tilbydes telefonsupport samt direkte fejlmelding hos Brother – ring på 43 31 31 90.

Buffalo

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 15 09 19.


C

Canon

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 20 55 15. Ved eventuelle reklamationer kontakt Cool Computer.dk.

Casio

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 44 5 34 44.

Cowon

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 39 20 77 00. Ved eentuelle reklamationer kontakt Cool Computer.dk.


D

Dell

Der tilbyde direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Dell support på tlf. 32 87 12 58 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid. Husk at have dit Dell service tag klar når du ringer.
Bemærk: Har du en Alienware eller XPC model skal du ringe på 70 10 00 74.

D-Link

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 26 90 40 (mod betaling).

Doro

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 45 94 02 00.


E

Eizo

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 00 800 594 105.

Epson

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Epson support på tlf. 70 27 92 73 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

F

Fujitsu

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Fujitsu support på tlf. 72 22 46 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.


G

Garmin

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 48 10 50 50. Du kan desuden fejlmelde dit produkt direkte hos Garmin Danmark på følgende link: http://www.garmin.com/dk/support/


H

HP

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte HP support og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Pavilion, Envy og generelle henvendelser fra private: 70 20 28 45
Alle andre maskiner samt henvendelser fra erhvervskunder: 70 11 77 00


I

Intel

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Intel support på tlf. 38 48 70 77 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.


K

Kensington

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 35 25 87 62.

Kodak

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Kodak support på tlf. 38 48 71 30 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Konica Minolta

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Konica Minolta support på tlf. 38 32 29 82 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.


L

LaCie

Du kan registrere dit produkt online hos LaCie på http://www.lacie.com/dk/support/ - herefter kan du anmode om supporthjælp via e-mail hvor du ligeledes kan fejlmelde dit produkt.

Lenovo

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 70 10 51 50 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Såfremt du har en Lenovo Ideapad skal du ringe på tlf. 80 88 25 78.

Lexmark

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lexmark support på tlf. 38 48 72 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

LG Electronics

Der tilbydes telefonisk support på 80 88 57 57. Har du en fejlbehæftet LG monitor kan du i øvrigt fejlmelde denne direkte hos Infocare på http://www.infocare.dk/fullstory.aspx?m=137&amid=2128.

Linksys

Der tilbydes teknisk support via livechat direkte hos Linksys: http://homesupport.cisco.com/en-eu/support/linksys

Logitech

Der tilbydes telefonisk support på Logitech produkter – ring på 38 32 31 21. Såfremt dit produkt er en Harmony-remote skal du ringe på 80887905.


M

Microsoft

Når du køber en Microsoft retail licens kan du ringe på 82 333 100 for teknisk support – hverdage 9-17.

Microsoft Xbox

Du kan få teknisk support til din Xbox ved at ringe på 38 48 73 93.


N

Navigon

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Navigon support på tlf. 70 14 48 39 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Netgear

Ved eventuelle fejl eller mangler på produktet 30 dage fra fakturadatoen kontaktes Cool Computer.dk. Herefter tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Netgear support på tlf. 80 70 26 66 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Nikon

Der tilbydes telefonisk support på tlf. 32 45 20 00.
Service- og garantireparationer udføres af DFA Service ApS - Læs mere http://www.dfaservice.dk/

Nokia

Der tilbydes teknisk support på tlf. 35 444 222. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst Cool Computer.dk.


O

OKI

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte OKI support på tlf. 43 66 65 00 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Olympus

Der tilbydes teknisk support på tlf. 44 73 47 30. I tilfælde af fejl eller mangel på dit Olympus produkt kan du desuden fejlmelde dette direkte hos Olympus: http://www3.olympus.dk/service_formular.asp 


P

Packard Bell

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Packard Bell support på tlf. 69 91 80 43 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Panasonic

Der tilbydes teknisk support på tlf. 43 20 08 60.

Philips

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Philips support på tlf. 35 25 87 61 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Samsung

Hovedtelefonnummer: 70 70 19 70 Printer support: 70 12 44 00 Monitor: 70 14 50 92 (OBS! Kun for erhvervskunder – hvis du er privatkunde bedes du kontakte Cool Computer.dk)


S

SONY

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 43 55 70 90. Elektronik Centeret håndterer SONYs garantireparationer, hvorfor du med fordel kan kontakte dem direkte på http://www.elektronikcentret.dk/

SONY Vaio

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Sony Vaio support på tlf. 70 11 21 05 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Sony Ericsson

Der tilbydes teknisk support på tlf. 33 31 28 28


T

TomTom

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte TomTom support på tlf. 35 25 65 14 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Toshiba

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Toshiba support på tlf. 8088 1750 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.


X

Xerox

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Xerox support på tlf. 70 10 72 88 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.


Z

Zyxel

Der tilbydes teknisk support på tlf. 39 55 07 85