Kundeservice




Få hjælp i vores support center

Find svar på de mest almindelige spørgsmål i vores support center >> Support Center

Det skal være let at handle

Vi har gjort alt hvad vi kan for at gøre det let for dig at handle på coolcomputer.dk, find den eller de varer du ønsker at handle når du har lagt sidste vare i kurven går du til vores smarte og overskuelige bestillingsside som viser alle detaljer på en og samme side, log ind eller udfyld siden hvis du ikke har handlet hos os før, klik på bestil, herefter skal du blot indtaste betalings oplysninger og godkende betaling og så er du færdig.

Hurtig levering er vigtig

Vi ved det er vigtigt at få din ordre frem hurtigst muligt så du kan komme i gang med at bruge dit nye produkt, derfor er hurtig levering også en af vores helt store mærkesager, vi forsøger til enhver tid at få alle ordrer frem til den efterfølgende hverdag hvis du har valgt at bestille med PostNord.

Opret en konto hos os

Vi anbefaler du opretter en konto, med en konto har du fuld adgang til ordre status, bedømmelse af den/de købte vare(r), online rma system og meget mere, næste gang du handler skal du blot logge ind så kender systemet din adresse.

Ordrestatus

Du kan til enhver tid se status på din ordre, har du oprettet en konto logger du blot ind på din konto og klikker på Mine ordrer, oprettede du ikke en konto hos os kan du bruge Ordrestatus ved Gæstekøb her skal du blot taste den email adresse du anvendte ved købet samt det ordrenummer der fremgår af din ordrebekræftelse.

Ændre dine indstiller for Cookie samtykke

Skift indstillinger for samtykke
Træk dit samtykke tilbage

Se mere om cookies her: Cookies